Substance Ivory plus-teszt

2009.07.17. 17:14

A közelmúltban rendeltem újra Németországból kerekeket:egy NW heavy metal-t és egy Substance ivory plus kereket. A szép, átlászó-fehér kis ,méretű kerekekhez alapból 8 alátétet mellékelnek. Az ember azt gondolná, hogy az alátéteket a kerék és a függő közé kell helyezni. Pedig nem... Én is ugy raktam be először, de mivel a csapágy "cserélhető" benne, magyarul kivehető a helyéről, és egy rosszul sikerült flip is kimozgathatja a kerékből a csapágyat. A csapágy kiesése elkerülhető azzal, hogy az alátétet az anya és a kerék közé helyezzűk, vagyis bele a kerékbe, és ugy csavarozzuk rá a csavaranyát. Ahogy rászereltem a deszkámra, égyből láttam,hogy jó vétel volt. A kis "elefánt agyar" ugy siklott a márványasztalomon, hogy öröm volt hallgatni. Szerintem megéri a 7150 forintos árát. 97 pontot adnék neki a 100 ból ;) Mindenkinek csak ajánlani tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://fbtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr191251791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása