Berlinwood Deck 2009

2009.10.24. 17:37

 Újra köztünk az egyik legnevesebb fingrboard  gyártó cég, immáron kanadai juharból készülő fingerboardjai. Ugyan az előző generáció "deep concave" deszkái és a new mold 2009 között nincs lényeges különbség, csak anyagában és grafikájában tér el az előbb említett modelltől, viszont majdnem ugyan oylan kialakítással rendelkeznek.

Kibontom a lapot, gondolom én gyanútlanul, hogy sima ügy lesz fölszerelni az (akkor még)Tech Deck függőimet. Hát persze hogy nem volt az...nem minden függő passzolt rá, úgyhogy egykis válogatás után tudtam csak összeszerelni újdonsült deszkámat. 

Lényegében meg vagyok elégedve, azóta is ezt használom, de azért látszik, hogy a Berlinwood a Brr Trucks ra tervezte a deszkát (a következő bejegyzésben bővebben). Én 98 pontra értékelem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fbtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr31472174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skatemania 2010.11.02. 10:17:47

Én ilyen lapot akarok rendelni sztem ez a legjobb de a Flatface G12 LAPPAL vetekszik szerinted melyk jobb?
süti beállítások módosítása