Mint ahogy látjátok, a blognak új sablont választottam, és 1 picit átdolgoztam. A fejlécet kicseréltem és eltüntettem a virágokat a háttérből.

A mai tesztben a Bonsai Concrete egyik darabjáról , egy boxról fogok írni aminek egyik oldalán egy kanyar található. (úgy képzeljétek el mint az u-railt, csak betonból) A csomagot kibontva rögtön érezni ,hogy nem egy könnyű darab, mert bizony elég nagy súlya van. Az első használatkor zavaró lehet , hogy kőporos kívülről. A Bons

ai Concrete-s felirat is csak első használatkor fog kopni, utána egy picit megfakul és tökéletes lesz. A csúszóalkamatossághoz mellékelnek egy waxot is. Pontozni nem tudom, mert nincs mihez mérnem, meg amúgy is fölösleges szerintem...

A bejegyzés trackback címe:

https://fbtipp.blog.hu/api/trackback/id/tr151489052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása